Flipper It Forward overzicht

Met meer Fiffers in de roulatie viel me op dat sommigen nog niet van de andere Fiffers af weten. Dus leek me handig om een overzichtje op te maken. Misschien praktisch om een nieuwe Fiffer hier tussen te zetten en aan het begin van de betreffende thread naar dit overzichtje te linken?
Net als de wachtlijsten, lijkt het me handig om de meest recente lijst in z’n geheel te kopiëren en de laatste toevoeging onderaan te zetten.

Hier alvast een opzetje.

20161021

20180705


20190315

20190706

20190911

11 likes

Ah, de Gameboy. Die heeft het zwaar, die zit vast een Rolex minded fundamentalistische groepering.

6 likes

Haha… je zou er een strip over kunnen maken. Oh…

5 likes

Hm… merk net dat het nog niet zo eenvoudig is om het hele lijstje te kopiëren en te plakken. Het forum maakt een mooie preview van de links, maar daardoor kun je het lijstje aan links niet meer makkelijk kopiëren wanneer je bijvoorbeeld een toevoeging doet van een nieuwe Fiffer

Bij het selecteren en quoten, krijg je de preview tekst ipv de link.

Iemand een idee hoe dit handiger aan te pakken dan elke link handmatig over te nemen?

Ik kende dit overzicht niet!
Deze er dan ook maar bij:

2 likes

Is het flipperen nu officieel fifferen geworden?

1 like

Neen.

Flipperen is een horloge hier verkopen, oftewel je geeft je horloge na betaling (al dan niet (deels) in natura :wink:) aan de koper.

Fifferen is dat je een Fiffer horloge doorstuurt zonder betaling of tegenprestatie van de ontvanger.
Net zo goed als dat jijzelf die Fiffer hebt ontvangen zonder er ook maar iets voor te hebben hoeven betalen of voor te doen.

2 likes

Het was schertsend bedoeld hoor. Met name omdat FIF Flipper It Forward betekende. Staat zelfs gegraveerd!
Ik had de titel ook met Flipper verwacht en niet Fiffer.

1 like

En n nieuwe telg in de Fiffer family :partying_face:

1 like

De Brunmontagne Representor wordt ook gefifferd.

2 likes

Is niet helemaal een Fiffer, maar als t helpt voor meer aandacht aan de Brunmontagne heb ik persoonlijk geen probleem mee dat ie hier tussen staat.

1 like

Haha, ik had ook al mijn twijfels maar het lijkt er wel op. Bovendien zag ik dat de Representor ook mooi vindt en op de lijst staat dus kon het volgens mij wel in je topic. :face_with_hand_over_mouth:

Hallo allemaal,

Echt mooi dat fifferen :smiley:. Daar wil ik graag mijn bijdrage aan leveren.

https://www.horlogeforum.nl/t/fiffer-heimdallr-sharkmaster-marinemaster/336860

2 likes
1 like

Er ging ook een horlogedoos rond met een 5 tal horloges in. Die heb ik 2 jaar geleden eens bij me gehad. Geen idee wat daar de huidige status van is.

1 like

Gevonden

https://www.horlogeforum.nl/t/koffer-2-0-the-second-beginning/

Lijkt nog weinig animo voor te zijn

1 like

Het viel me op dat de MoonSwatch er nog niet tussen staat:

2 likes

En hier de meest recente Fiffer telg: de Glycine Airman Noon

3 likes

Deze over t hoofd gezien…

Deze heb ik toevallig zelf ook. Heel geinig horloge.

1 like